jueves, 28 de enero de 2016

Eu no proxecto

Entre as tarefas que realicei están:
Nos primeiros momentos busquei as empresas nas iamos traballar. Cando decidimos que Benteler eu fun a empresa. Cando empezamos coa reportaxe eu axudei a facer a gran maioria. No viedeo a parte de escribir a voz en off a gravei eu.
Na visita a empresa acompañei a Pedro e Pablo. Alí estivemos facendolle preguntas ao Director de recursos humanos, fun eu que estivo tomando apuntes.
No traballo por equipo eu creo que traballei bastante ben aunque é verdade que nos despistamos un pouco todos. Aparte diso eu creo que estiven traballando ben xa que axudei a todos cando o necesitavan aparte de facer a miña parte.
Durante o proxecto aprendín, a verdade, pouca cosa teórica aunque si aprendin moito practico, como pode ser aprender a organizarme mellor o traballo cando estou traballando en grupo ou non dispersarme solo porque haxa tempo ata entregar o traballo.
O máis dificíl, para mi, foi o ter que facer unha reportaxe sobre unha entrevista xa que nunca o fixera e pareceume complicado.
En cambio, o mais fácil foie divertido foi a visita a empresa xa que mo pasei moi bien.
Se tivese que repetir cambiaria a organización do grupo, organizámonos moi mal, a pesar diso ,ao final o conseguimos.
En xeneral non cambiaria nada xa que paréceme un proxecto moi interesante, aunque si me pareceu moi longo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario